sâmbătă, 31 martie 2012

Favoritele lunii:Martie:)

    Hello my beauties!:*
  Pentru postarea de astazi vreau sa va prezint favoritele mele din luna martie.Un mic rezumat..luna martie:prima luna de primavara,destul de insorita..temperaturi de pana la 25C(super vremee),mult soaree,haine colorate,nu ff mult machiaj:)..siii..ce este cel mai important prima mea luna de blogging:x.Sunt ff fericitaaa ca am implinit o lunaa!Le multumesc tuturor celor care mi s'au alaturat,desi nu suntem multe pentru mine este ff important..si sper ca pe viitor numarul persoanelor sa creasca:*.Va multmescc mult!sunteti minunate>:D<
  Bun,acum ca am terminat cu multumirile..sa trecem si la favorite,nu?:))


  Produsele sunt urmatoarele:

*Fata:
-Nivea Visage Tinted Moistruizing Day Care:o iubesc!<3...mai mult de atat nu pot sa zic,nu are nici un minus,ii pregatesc si un review:)
-Oriflame Studio Artist Concealer: il iubesc si pe el!<3...pana cand se va consuma cred ca va aparea in fiecare postare cu favorite:)
-Rimmel London Stay Matte Pressed Powder: aceeasi poveste:x
-Elf Natural Radiance Blusher: l'am folosit mai mult ca sa il termin..dar sincera sa fiu chiar mi'a placut:)

*Ochi:
-Oriflame Smooth Definer(black)
-Ada Creion alb
-Yves Rocher Mascara pentru volum: imi placee ff mult,este unul dintre rimelurile mele preferatee:x

*Buze:
-Yves Rocher Gloss: imi place ff mult culoarea,mirosul lui si faptul ca nu este lipicios..iar mie una mi se pare ca gloss'ul se potriveste primavara mult mai bine decat rujul:)

*Unghii:
-Classics Glamour(133): v'am mai vorbit despre aceasta oja si intr'o postare..de atunci este oja mea preferata<3

*Parfumul favorit: Avon Eternal Magic..imi place la nebuniee mirosul lui,nici nu stiu cum sa il descriu exact.Este asa dulceag cu usoare accente de vanilie..e genial!:x

    Ei bine..acestea au fost si favoritele din luna martie.Sper ca v'au placut si ne citim la urmatoarea postare!:*

 XoXo,Alle:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu