duminică, 4 martie 2012

Review:Pudra compacta Bicolor Catherine Arley

                 Neataaa fetelee!:*
          Astazi voi posta un nou review cerut de o abonata de a mea de pe YT:),si sunt ff incantata sa ii spun parerea mea.
           Pudra despre care voi vorbi astazi este cea de la Catherine Arley, in 2 culori:


            Hmmm...ce pot sa zic,nu e cea mai extraordinara pudra incercata de mine pana acum,nu sunt ff multumita de ea.

                Ce imi place la ea:
                 -eu una folosesc pudra aceasta pentru cu totul altceva(nici decum pentru toata fata),adica partea deschisa,este ff deschisa si putin galbuie cu particule de sclipici,pe care o folosesc sa imi iluminez tenul..iar partea inchisa(care este mata) nu prea o folosesc,rareori cand o mai aplic pe pleoape pentru a fixa primer'ul.
                 -amabalajul,este ff profi si ff rezistent
                 -cantitatea cu care vine(14g) pentru un pret atat de mic(in jur de 10 lei)
                 Ce nu imi place:
                 -nu poate fii folosita pe toata fata,cam incarca tenul si nu pare ff natural(ii da un aspect prafos),acum depinde de tenul fiecareia.
                 -are un parfum ff puternic,nu spun ca mie nu imi plac cosmeticele cu parfum,dar parca este prea parfumata.
                 -nu prea rezista pe fata,nu am folosit'o eu ci o prietena care are tenul gras si dupa 2 ore maxim ii lucea fata ingrozitor,ceea ce inseamna ca nici nu  absoarbe sebumul ff bine.
                Per toatal ce pot sa zic,nu prea sunt incantata de ea,inafara faptuli ca i'am gasit o intrebuintare intr'un final(aceea de iluminator),eu una nu pot sa o folosesc pentru altceva.Sper ca va fost de folos acest review,si sper ca v'am lamurit anuminte indoieli legate de aceasta pudra.Va pup:*


                
                                           XoXo,Alle:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu