duminică, 1 aprilie 2012

Achizitiile zilei:)

     Hello my ladies!:*
 Astazi revin cu o noua postare in care m'am gandit sa va arat ultimele achizitii pe care le'am facut.Astazi am fost cu tata la cumparaturi prin Carrefour si am profitat de aceasta ocazie pentru a'mi cumpara cateva cosmetice de care aveam maree nevoie:).Nu sunt ff multe produse,dar am vrut sa vi le arat:*
 Sii produselee sunt urmatoarele:


 Pretul nu il mai tin minte exact,dar o sa incerc sa il aproximez:D
-Unt de corp Fennel cu Shea: chiar aveam mare mare nevoie de un unt de corp pentru ca pe cel vechi l'am consumat..iar cele de la Fennel sunt preferatele mele mai ales cel cu Shea,are un miros incredibiil<3! Pret:10 lei.
-Rimel Miss Sporty Pump Up Booster: deasemenea aveam nevoie si de un rimel pentru ca pe cel de la Maybelline l'am terminat aproape:).Initial vroiam sa mi'l achizitionez pe cel de la Rimmel London Scandaleyes..dar mai aveau decat varianta waterproof insa acesta are o pensula ff asemanatoare si la fel de mare.Pret:13 lei.
-Blush Miss Sporty Ohh!Blushed again..: in ultimul timp am observat ca am o mica obsesie pentru blush'uri:x..asa ca nu am rezistat sa nu imi cumpar si un blush,acesta este in nuanta 003 Sienna.Pret:in jur de 10 lei.
-Creion retractabil Miss Spory Mini-Me eye liner: aveam nevoie si de un creion deasemenea:))..pentru ca cel de la Oriflame l'am consumat,sper ca si acesta sa fie la fel de bun ca acela.Pret:6 lei.
-Ruj Classics nuanta 203: pe acesta nu l'am cumparat eu ci l'am primit de la mama:)..pretul nu il stiu.

 Sper ca v'a placut si ne citim la urmatoarea postare.Va pup bye,bye!:*
XoXo,Alle:*

Un comentariu: