sâmbătă, 3 martie 2012

Tag:)Sa ne cunoastem mai bine

              1. Sa incepem cu ceva simplu: revista preferata. Argumentati.
         Imi place foarte mult revista Cool Girl si Bravo Girl(fiind niste reviste tipice adolsescentelor),dar deasemenea imi mai place si revista Cosmopolitan si Glamour.
               2.Culoarea preferata.
        Sincera sa fiu imi plac toate culorile,dar acum depinde si de anotimp.In general culorile care imi incanta privirea sunt turcoise,roz,coral,portocaliu si crem/bej.
             3.Serialul preferat. 
                Clarr! The Vampire Diaries<3

               4.Emisiunea preferata.
               Mie una imi place ff mult sa gatesc ceea ce inseamna ca imi plac emisiunile culinare cum ar fii:Cireasa de pe tort sau Academia lui Horia.Imi mai plac si emisiunile de cultura generala ca Vrei sa fii milionar,si cele de enterteiment cum ar fii Romanii au talent.
          5.Cartea Preferata.
                Imi place sa citesc,nu pot sa zic ca am citit sute de carti,dar tot ce am citit mi'a si placut.Ultima carte citita a fost ''Jurnalul unei pustoaice'',pe care am achizitionat'o de la targul Gaudeamus de anul acesta.
              6.Cantecul Preferat.
                Pff,foarte greu de spus..ador muzica,e o parte din viata mea practic.Sunt foarte multe melodii care imi plac so...ca sa aleg doar una este destul de dificil dar o sa incerc:).Cred ca o sa aleg Inna-Endless si Boschito-Cand ingerii pleaca si Pepe-O femeie cat 100.
            7. Filmul Preferat.
            Toata seria Twilight o adooor!<3

         8.Blogul Preferat.
               Sunt multe:).Dar primul blog pe care l'am descoperit si mi'a placut la nebunie si inca imi mai place este cel al Iuliei Badita(  http://www.iuliabadita.ro/)
                9.Cantaretul Preferat.
          Rihanna<3

                10.Tara Preferata.
                  Anglia<3.Chiar mi'ar placea sa locuiesc in Londra si ador accentul lor!:)  
                Cam asta ar fii tot,sper ca va placut.Va pup:*


                                                                  XoXo Alle:*  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu