sâmbătă, 3 martie 2012

Favoritele lunii februarie:)

        Hello again!:)
        Pentru ca blogul este proaspat conceput,am vrut ca sa ma acomodez cu tehnica postarilor,asa ca prin urmare m'am hotarat sa incep cu favoritele lunii,si anume ale lunii februarie.
        Bun,luna februarie,luna destul de scurta,cam frigurasa ce'i drept.... so,in consecinta am si cateva produse de aratat.Sper sa va placa:*
       - Incepem cu produsele pentru corp,si anume:
              Nivea Body Milk:il ador!este laptele meu de corp preferat,il folosec de 5 luni si nici acum nu m'am saturat de el:).Nivea Deodorant pure&natural action:imi place ff mult cum miroase,este foarte fresh si lasa pielea sa respire+ca nu lasa pete albe pe haine.Prafumul Comme une Evidance de la Yves Rocher:un parfum subtil cu accente florale.Cam asta ar fii pt corp:)

       - Pentru par,am folosit urmatoarele produse:
             Masca pentru par degradat si Samponul regenerant ambele de la Gerovital Plant din gama Tratament:le iubesc!sunt 2 produse care pentru parul meu au facut minuni,nu vreau sa va dezvalui mai multe acum pentru ca am de gand sa le fac un review.Heat Protect de la Syoss:pe care l'am folosit doar pentru am netezi putin parul(parul meu fiind destul de ondulat),pentru ca nu vreau sa mi'l mai indrept cu placa(am aproape 2 luni decand nu am mai pus placa pe par).

        -Pentru fata am folosit:
       
                 Servetelele demachiante revigorante pentru ten normal/mixt de la Nivea:sunt ok,nu am gasit inca niste servetele demachiante de care sa fiu pe deplin multumita,dar pentr'un moment ma descurc cu ele.Crema de zi pentru ten normal tot Nivea:imi place in special mirosul,intotdeauna mi'a placut mirosul cremelor Nivea,si imi mai place ca poate fii folosita cu usurinta ca si baza de machiaj.Gelul de ochi de la Avon Naturals cu rodie:sunt multumita de el,nu e cel mai grozav gel de ochi..darr e bunicel.
        -Trecem la categoria make-up,si anume la produsele pentru fata:
  
                Enciclopedia de la E.L.F varianta pentru fata:o folosesc zilnic,blush'ul si corectoarele sunt preferatele mele,LOVEEE IT!<3.Fondul de ten Maybelline Affinitone:urmaeaza sa ii fac un review cat de curand:).Pudra de la Rimmel London Stay Matte:my favourite powder ever!lovee it!<3.Studio Artist Concealer de la Oriflame:pentru mine este anticearcanul aproape perfect(dintre toate pe care le'am incercat),si din nefericire eu am probleme destul de serioase cu cearcanele:(.

        -Ultimele produse folosite sunt:

                The Colossal Volum'Express Mascara de la Maybelline varianta Cat Eyes:este fara indoiala rimelul meu preferat,alungeste genele si le confera volum ca nimeni altul.il iubesc efectiv!<3.Rujul de la Avon cu 24K Gold:este in nuanta Golden Peach,si este o piersica ff frumoasa care mie mi se potriveste destul de bine.Si ultimul produs este oja de la Farmasi in nunata 031:este o oja ff subtila,opaca,potrivita pentru scoala zic eu:).
    
         Cam astea sunt toate produsele pe care le'am folosit in aceasta luna,sper din tot sufletul ca va placut,iar daca aveti nelamurili in legautra cu produsele astept intrabarile voastre.Va pup si ne citim la urmatoarea postare!:*
                                                           XoXo,Alle:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu