sâmbătă, 24 martie 2012

Pensuleeee:)

   Hy girls!:*
Astazi am de gand sa mai revin cu inca o postare despre pensule...cate pensule am,ce pensule am,pentru ce le folosesc,cum le ingrijesc,unde le tin etc.:D
In primul rand vreau sa va arat in ce le tin:




Dupa cum vedeti eu imi tin pesulele intr'un paharel/borcanel umplut cu orez:)
Acum sa vi le prezint pe ficare in parte:D..Incepem cu cele pentru fata:

(de la stanga la dreapta)

-pensula mare pentru pudra 
-pensula pentru fond de ten Elf Essential
-pensula pentru blush
-o pensula micutza pe care am primit'o cu un blush de la Avon si imi place sa o folosesc pentru iluminator

Trecem la pensulele pentru ochi/sprancene/buze:

 (de la stanga la dreapta)

-pensula de blending Oriflame
-pensula pentru fard de pleoape
-pensula pentru fard de pleoape plata
-pensula pentru fard de pleoape
-pensula pentru fard de pleoape sau corector(eu o folosesc pt corector)
-pensula micutza pt detaliu
-pensula cu buretel
-piaptane pentru sprancene(eu o folosesc pt a'mi desparti genele dupa ce ma dau cu mascara)
-perie/piaptan pentru sprancene
-pensula in unghi pentru sprancene(eu de cele mai multe ori o folosesc ca sa aplic fardul pe pleoapa inferioara sau pentru liner)
-pensula pentru buze

Acestea sunt toate pensulele mele,putine cei drept,dar in momentul de fata imi sunt deajuns desi imi doresc mult mai multe..iar pe wishlist'ul meu se gasesc multe pensule:).Am ff multa grija de ele,le spal o data pe saptamana cu sampon Dove si cu balsam de par si rezultatul este vizibil,pensulele sunt mult mai moi,catifelate iar fardul se aplica mult mai usor.Sper ca va placut si ne citim la urmatoarea postare:*

XoXo,Alle:*

2 comentarii:

  1. ai pensule bune :D poti sa realizezi un machiaj frumos cu pensulele acestea, mi-ai dat o idee pt. o postare,dar cand o sa-mi mai cumpar pensulici :( pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu trebuie sa imi mai cumpar o groazaa:))..te pup si eu!:*

      Ștergere