sâmbătă, 24 martie 2012

Top 5 produse Oriflame:)

   Hello my beautiful girls!:*
Mi'a fost ff dor de voi:*.Pentru astazi v'am pregatit un micut top a 5 produse de la Oriflame.
Fara alte introduceri sa trecem la prezentarea produselor:)..voi face si un mic rezumat despre fiecare in parte,incepem cu locul 5:

   5.Crema colorata Very Me


Este destul de OK...imi place cum miroase,imi place ca are mici particule de sclipici care ofera un glow ff natural tenului,nu da aspect de masca si este destul de portivita pt vara,zic eu.Nu are o acoperire mare,pana la urma este o crema nuantatoare,asa ca daca aveti probleme mari cu tenul sa nu va asteptati ca aceasta crema sa vi le rezolve.A costat 9 lei si eu zic ca merita;).

   4.Ruj Colorfull cu efect de volum


Imi place ff mult rujul asta,persita pe buze ff mult si are un finish usor glossy iar dupa ce dispare luciul ramane complet mat si parca intra in buze.Ce nu imi place la el este mirosul(miroase a crema chinezeasca) si fiind cu efect e volum te pisca ff tare buzele cand il aplici prima data dar efectul nu dureaza mai mult de 1 minut;pretul e ff ok in jur de 17-18 lei.

   3.Gloss Pink me perfect Very Me


Cred ca multe dintre voi l'ati folosit si stiti despre ce este vorba.Este un gloss care atunci cand il aplici este transparent iar dupa cateva secunde se coloreaza intr'un roz aprins ff dragutz.Mie una imi place ff mult atat mirosul cat si culoarea dar si faptul ca nu este lipicios;il gasiti la pretul de 8-9 lei.

   2.Pensula de blending


Lovee it!<3..este pensula mea preferataa!Ma descurc ff bine cu ea,amesteca culorile excelent si o buna perioada am folosit'o si pt corector si chiar si'a facut treaba ff bine.Adevarul este ca la prima spalare a pierdut 2-3 firicele dar nimik mai mult,este din par sinetic si costa 10 sau 15 lei depinde de oferta,chiar o recomand din toata inima:).

   1.Studio Artist Concealer


Am ajuns si la primul loc:)...il iubesc<3!Pentru mine este perfect,imi acopera tot ce am nevoie,nu se strange,rezista destul de mult,nu este ff apos si lista poate sa continue.Nu am nimic sa ii reprosez,nu i'am gasit inca nici un minus;costa 9 lei si merita cumparat il reomand din toata inima:x.

   Si cam acestea sunt toate cele 5 produse care mie imi plac.Vor mai urma si alte postari asemanatoare doar ca produsele vor fi evident de la alte brand'uri.Sper ca va placut si ca v'ati fct o idee despre produsele prezentate,ne citim la urmatoarea postare bye,bye!:*


XoXo,Alle:*






 


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu