duminică, 4 martie 2012

Review:Fond de ten Maybelline Affinitone

           Hy girls!:*
           In acest review va voi vorbi despre fondul de ten Affinitone varianta clasica de la Maybelline,si anume acesta:

                Este un fond de ten destul de bun,pe care l'am cumparat la risc pentru ca nu citisem nici un fel de review despre el..si totusi aveam nevoie neaparata de un fond de ten deoarece ramasesem in pana,iar acesta a fost singurul fond de ten mai bun pe care l'am gasit in oraselul meu:).
                Ce imi place la el:
            -are acoperire medie,ceea ce pentru mine este mai mult decat suficienta pentru ca nu am mari probleme cu tenul;in cazul in care aveti tenul problematic nu prea vi'l recomand.
            -este ff hidratant si contine vitamina E,iar pentru iarna este mai mult decat bine venit.
            -este destul de lichid,lucru care pe mine ma incanta,si se adapteaza nuantei si texturii pielii si arata ff natural pe ten fara sa il  incarce
            -nu da aspect de masca,ceea ce ma ajuta sa il folosesc in special la scoala sau pe timpul zilei.
            -rezista destul de mult pe fata,in jur de 5-6 ore daca este fixat cu o pudra bineinteles.
            -raport calitate-pret excelent. 
                 Ce nu imi place la el:
              -nu este rezistent la transfer,dar nu ma deranjeaza chiar atat de mult
              -fiind ff lichid,daca nu esti atenta poti turna prea multa cantitate de produs..iar din neatentie iti poti pata chiar si hainele(eu am patit'o la inceput pana cand m'am obisnuit cu el)
              -si inca ceva care este ff important,nu este indicat pentru fetele cu tenul gras si nici pentru vara(parerea mea).
               Per total pentru mine este un fond de ten ideal,mai ales pentru iarna cand pielea este ff aspra si uscata,eu zic ca ar merita nota 9,asta din cauza faptului ca nu este prea rezistent la transfer.Sper ca va fost de folos acest review.Va pup:*


                                                           XoXo,Alle:*

2 comentarii:

  1. eh ca mi-ai uat-o inainte.si eu voiam sa i fac review sapt asta.eu am tenul mixt, spre gras si nu e indikt acest fdt pt mine,dar eu il iubesc:x

    RăspundețiȘtergere
  2. ador fondul acesta pt. ten <3 te astept si pe la mine!:*

    RăspundețiȘtergere