luni, 26 martie 2012

My first OOTD:)

    Hello beauties!:*
    Astazi va avea loc o premiera pe bloguletzul meu..si anumeee Primul meu OOTD:*.Sunt ff incantataaa sa fac aceasta postare si va arat una dintre tinutele mele preferate,poi va las cu pozelee:*















    Si papuceii:):

 Tricou Ilotti
 Pantaloni Stradivarius
 Geaca Orsay
 Geanta Kenvelo
 Ochelari Meli Melo
 Balerini(sunt primiti de la o matusa din Italia):D
 Cercelusii MOA

    Sper ca va placut,si vor mai fii si alte outfit'uri.Ne citim la urmatoarea postare.Bye,bye!:*

XoXo,Alle:*

4 comentarii:

  1. You're so sweet :o3 Si frumoasa, sa nu uitam;))
    Imi place outfitul ca e lejer<3
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase pozele,te-am taguit aici: http://fcireasa.blogspot.com/2012/04/tag-get-to-know-me.html

    RăspundețiȘtergere