sâmbătă, 10 martie 2012

Achizitiile saptamanii:)

   Hello my sweet ladies!:*
  Nu am mai postat ceva nou de cateva zile si chiar mi se facuse dor:)..am fost putin cam ocupata cu scoala si timpul nu prea mi'a permis sa mai fac si altceva:))
  Astazi vreau sa fac primul meu haul,pentru ca in aceasta saptamana mi'au ajuns 2 colete cu bunatati:Dsi m'am gandit sa va arat si voua ce se afla in ele:) 


  Bun sa va prezint putin produsele:
-Nivea Tinted Moisturizing Day Care,un produs bifat pe wishlist'ul meu:X..am cumaparat'o online deoarece in magazine eu nu am gasit:(..si am dat pe ea 38 de lei cu tot cu transport(crema-29 lei+transport 9 lei)
-o data cu crema am primit cadou si un mini deodorant Nivea Pure&Natural Action
-tot saptamana aceasta mi'a ajuns si coletul de la Yves Rocher in care se gaseau:Samponul pentru stralucire,Rimelul pentru volum si o mini crema de fata Cure Solutions
-parfumul Eternal magic de la Avon,iubesc mirosul lui:X
-o oja Farmasi visinie in nuanta 47
-si un creion alb de la Ada,caruia am uitat sa ii fac poza..ups;;)

  Cam acestea sunt toate produsele pe care le'am achizitonat mai recent.Inca nu am o parere ff bine conturata despre ele,dar le voi testa mai mult timp si voi reveni cu niste review'uri daca doriti.
  Si vroiam sa va mai spun(asta in cazul in care nu ati vazut) ca au aparut BB Cream'urile de la Garnier,chiar astazi am fost in Carrefour cu tatal meu si le'am vazut la pret special de lansare cu doar 21 de lei.Eu nu mi'am cumparat deoarece tocmai ce am cumparat'o pe cea de la Nivea...dar...nu se stie niciodata,poate o sa il rog pe tata sa mi'o cumpere si mie:D,si tot astazi am vazut ca erau reduceri mari la standul celor de la Rimmel London:mascara Scandaleyes(11 lei),fond de ten Wake me Up(22 lei) si corector Wake me Up(16 lei).
  Sper ca va placut,va pup si ne citim la urmatoarea postare!:*
                                                                XoXo,Alle:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu