sâmbătă, 3 martie 2012

Tag:5 produse sub 20 de lei:)

        Hello my sweeties!Iata'ma ca revin cu o noua postare si anume tag'ul cu 5 produse sub 20 de lei pe care eu vi le recomand,initial acest tag era mai degraba un top al celor 5 produse sub 20 de lei..dar eu cum sunt cam nehotarata nu am nici o idee ce produs sa pun pe primul loc sau pe al doilea etc.:D
        Bun..cam acestea sunt produsele:


                   -Studio Artist Concealer de la Oriflame:costa in jur de 8 lei la reducere iar pretul sau initial este de 14 lei din cate stiu eu:).
                   -Crema colorata Very me tot de la Oriflame:costa in jur de 9 lei la reducere...iar pretul sau initial nu sunt sigura care este exact, dar cred ca tot cam 14 sau 15 lei.
                   -So Matte Perfect Stay Pressed Powder de la Miss Sporty:este o pudra destul de buna la un pret ff accesibil 13 lei(posibil sa fie si mai ieftina,eu doar cu atat am achizitionat'o).
                   -Pensula de blending Oriflame:este pensula mea preferata si a costat doar 10 lei la reducere,pretul ei initial este de 15 lei.
                   -Blush Ruby Rose:desi este un blush ff ieftin(5 lei)este extrem de bun..culoarea este superba,textura sa este ff fina,este destul de pigmentat si rezista pe fata cateva ore bune.Merita cumparat cu siguranta+ca este extrem de accesibil.:)

                    Acestea ar fii produsele pe care eu vi le recomand,avand un pret mai mult decat accesibil:).Daca doriti informatii mai detaliate cu privire la produsele prezentate mai sus imi puteti cere si eu va promit ca le voi face un review.Va pup:*  


XoXo,Alle:*

2 comentarii:

  1. Blush-ul Ruby Rose il am si eu si chiar merita un review. Pentru 4 lei cat am dat pe el, este foarte bun, rezista si ae o culoare frumoasa<3
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intradevar:)...o sa ii fac un review cat de curand posibil.Am foarte multe produse la care vr sa le fac cate un review si cu siguranta ii voi face si acestuia:*

      Ștergere