vineri, 2 martie 2012

Welcome!:*

        Hello girls!Mai intai de toate doresc sa ma prezint,ma numesc Alexandra,am 16 ani(neimpliniti in momentul de fata) si sunt o pasionata de moda,machiaje si tot felul:).
         Bun,probabil va intrebati de ce am creat acest blog..poi este simplu:)de ff mult timp urmaresc foarte multe blogg'uri de beauty,make-up,fashion si mi'am dat seama ca acest lucru ma atrage si pe mine,si ca as dori sa fac si eu parte din aceasta ''blogo-sfera'' de beauty(asta numai cu ajutorul vostru.bineinteles).Nu cred ca mai sunt multe de spus,sincera sa fiu niciodata nu am stiut cum sa ma descriu(hihi),dar daca aveti intrbari,sau nelamuri nu ezitati sa mi le spuneti sunt deschisa la orice sfaturi pe care le voi primi si o sa incerc pe cat posibil sa tin cont de ele.
        Poi acestea fiind spuse,sper ca v'am lamurit cu privinta la ceea ce va urma sa vedeti pe viitor,si sper din tot sufletul sa fiu si urmarita.Va pup,si va doresc o primavara minunata!
                                              
 XoXo,Alle*

2 comentarii: