sâmbătă, 3 martie 2012

Review:Masca si sampon Gerovital

         Buna dimineata dragelor!:*
         Pentru astazi v'am pregatit mai multe review'uri,folositoare sper,asa ca sa trecem la treaba:).
         Bun,primul review de astazi va fii despre:Masca pentru par degradat si Samponul regenerant ambele de la Gerovital Plant din gama Tratament.

                -Incepem cu samponul:)
                     Sincera sa fiu samponul acesta a facut adevarate minuni pe parul meu ff problematic,cu varfuri despicate,fir ff moale care se rupe repede etc.El promite faptul ca opreste caderea parului.si pentru mine s'a dovedit a fi adevarat,contine Keratina si 5 extracte naturale(mesteacan,brusture,coada-calului,salvie si rozmarin) care spun ei ca ar ajuta la regenerarea parului si la oprirea caderii sale.
                              Are o consistenta destul de groasa,transparenta si un miros ff placut,producatorii ne sugereaza sa facem 2 samponari la fiecare spalare(eu una nu am facut asa).Intradevar opreste caderea parului,bine acuma nu spun ca parul nu imi mai cade deloc..dar in comparatie cu felul in care imi cadea ianainte chiar se observa o diferenta.
                           Ce nu imi place la el este cantitatea(125 ml),ma rog nu pot sa zic ca ma deranjeaza extrem de tare acest lucru..dar pe unele dintre voi este posibil sa va deranjeze si faptul ca,cam incalceste parul,si astfel ajungem si la masca.
               -Masca pentru par degradat:
                       Cum spuneam,pentru a descalcii parul dupa ce te speli cu samponul este necesara si o masca,iar producatorii ne sfatuiesc sa o folosim pe aceasta impreuna cu sampunul regenerant,pentru ca zic ei ca aceste 2 produse se completeaza reciproc.
                        Masca este ff buna,mie mi'a priit perfect,are un miros placut,lasa parul moale si usor de pieptanat si il face sa para mai sanatos(eu una o adoor efectiv!).Lucruri care sa nu imi placa la ea nu am gasit inca,sunt extrem de multumita de ea si de rezultatele pe care le'am observat pe parul meu.Masca contine si ea deasemena Keratina si Provitamina B5.Este indicata folosirea ei dupa fiecare spalare(sau de 2 ori pe saptamana) si trebuie lasata sa actioneze 2-3 minute(eu sincer o tin 10 min) dupa care se clateste.Are 150 de ml,iar ca si samponul nu are o cantitate foarte mare..dar eu zic ca pentru un tratament(ca ele sunt practic un tratament din cate am inteles eu) au o cantitate multumitoare,din cate stiu eu un tratament se tine pe o perioada limitata de timp,deci sunt OK din aceasta privinta.
                      Preturile lor sunt cuprinse intre 10-15 lei(depinde de locul din care le achizitionezi),eu le'am cumparat cu 11 respectiv 13,5 lei.
                      Per total sunt 2 produse pe care le iubesc si care pentru mine au facut diferenta(acum depinde si de parul fiecareia),iar un lucru ff important pe care am uitat sa il mentionez este acela ca atata timp cat ti acest tratament nu este indicat ca actionezi cu alte ustensile de styling(placa,ondulator,feon etc.).
     Sper ca va fost de folos acest review.Va pup:*

           
                                                           XoXo,Alle:*
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu