luni, 30 aprilie 2012

My first giveaway!!(inchis)

     Heeey,my girls!:*

 Astazi v'am pregatit o mica mica surpriza:D.Vreau sa dau startul primului meu giveaway cu pretextul celor 2 luni implinite de blogging<3!!
 Dupa cum stiti din postarea precedenta,am fost la cumparaturi de curand si mi'a trecut prin gand sa va cumpar si voua ceva.Nu este un premiu imens,nu am atatia bani:))..dar totusi este o mica atentie care sper sa va bucure.Din cate stiu Essence se gaseste doar in cateva zone ale tarii,ff putine si de aceea m'am gandit sa ofer sansa uneia dintre voi sa incerce aceste produse,pentru ca stiu cum este sa iti doresti un brand de produse la care inca nu poti ajunge:D.Cum spuneam nu este un premiu mare pentru ca sunt eleva si nu am decat o alocatie,dar sper sa va inscrieti in numar cat mai mare.
 Sa nu o mai lungim asa:))..si sa va arat premiile:


*Essence glossy lipbalm nuanta/aroma berry sorbet
*Essence mono eyeshadow nuanta 59 cooper island
Produsele sunt noi cumparate,nu mi'as permite sa va ofer produse folosite sau incercate de mine.

 Trecem la reguli,sunt ff simple(cele cu steluta sunt obligatorii,celelalte sunt optionale)
-Sa ma urmariti pe blog*
-Sa ma urmariti prin e-mail
-Sa postati despre acest micut giveaway pe blogul vostru(daca aveti)
-Sa imi lasati un comentariu la acest giveaway cu numele cu care ma urmariti,cu adresa de e'mail si sa imi spuneti ce doriti sa vedeti pe blog'ul meu in viitorul apropiat*

 Data limita a giveaway'ului este 7 mai:).
 Castigatoarea va fi aleasa prin random,si o voi contacta eu:).

 Astept sa va inscrieti in numar cat mai mare,va pup si ne citim la urmatoarea postare!:*

XoXo,Alle:*


27 de comentarii:

  1. Sunt dragute premiile tale:D

    GFC: Corina nitu
    E-mail: corina_1808@yahoo.com
    Mi-as dori sa vad un machiaj facut de tine:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Gfc: Pandrea Florina
    email : x.ciresica23@yahoo.com
    as vrea sa vad postari cu ootd-uri,chestii creative,poate chiar si bijuterii handmade daca te pasioneaza :D

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC:Valentina
    Email:tsunamii_cikky@yahoo.com
    Mi'as dori sa vad pe blogul tau OOTD,NOTD si favoritele lunii:)

    RăspundețiȘtergere
  4. gfc: bbydoll
    email: bbyqdoll@gmail.com
    Mi-as dori sa vad NOTD-uri :D

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: raluk94
    email: urban_girl_raluck[at]yahoo[dot]com
    Mi-ar placea mai multe review-uri. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: beauty_and_others

    Email: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

    As vrea sa vad in viitor review-uri, NOTD-uri, outfituri....

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: xo_rals
    Email: xo_rals@yahpp.com
    As vrea sa faci un video cu un machiaj pt. fetele de 14-15 ani.

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Foxxi A.
    Mi-ar plăcea să văd pe blogul tău mai multe taguri:).

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC:Alexandra Bicoi
    Email:irinapeste@yahoo.com
    Blog: http://beautymakeupwithme.blogspot.com/2012/05/giveawaymy-makeup-passion.html
    Mi-ar placea sa vad mai multe machiaje si tag-uri.

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC:anda
    Email:anda_andreea29
    Mi-ar place sa vad mai multe clipuri de make-up.
    Scuze daca nu merge GFC

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: alina maria manole
    E-mail: alina16mary@yahoo.com
    Mi-as dori sa vad un machiaj facut de tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. gfc:aureliaeftene
    email:aureliatiliuta@gmail.com
    Mi-a dori sa citesc mai mult despre pasiunile tale.

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: violeta elena cristea
    E-mail: cristea_violeta_e@yahoo.com
    Mi-as dori sa vad mai multe machiaje.

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC: ioana210289
    email: ioana_alexandra210289@yahoo.com
    Blog: http://ioanablogbeautysinunumai.blogspot.com/2012/05/am-gasit-un-giveaway-cu-produse-essense.html

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: Madalina
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    As dori mai multe reviewuri.

    RăspundețiȘtergere
  16. gfc: claudia_mami e-mail :ciocoiunicoleta70@yahoo.com share fb :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=402983293057248&id=100002903188210 Mi-a dori sa citesc mai mult despre pasiunile tale si machiajele realizate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  17. GFC: Adela
    Abonare prin email: adelavoinea [@] yahoo [.] com

    Mi-ar plaea sa vad mai multe review-uri & EOTD.

    RăspundețiȘtergere
  18. gfc:andreeabacau
    abonare:yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com
    mi-ar placea sa vad machiaje ,notd

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna
    GFC:descude
    Share:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=402865943066921&id=100003527888931
    Mi-ar placea sa vad postari de genul "Haul"

    RăspundețiȘtergere
  20. GFC:Corina
    E-mail:corinna_pantiru@yahoo.com
    As dori mai multe review-uri.

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC:Priscilla Rotaru
    E-mail:priscilla_elena@yahoo.com
    As dori sa faci un clip despre unghii:*pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. GFC:Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ๖Sugus=][lyd]•?¤ÇøpîI•ÐëMênT¤?
    E-mail: aldu.beeib
    ar fi foarte fain sa faci cat mai multe clipuri de make-up,ootd..in general clipuri care le fac si celelalte fete de pe youtube dar sa fie cat mai nebunatice si frumoase,care sa te reprezinte:*Sper ca am fost de ajutor:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Hy :* Foarte dragut blogul tau :* Mult succes pe mai departe :*
    GFC Makeup and Beauty by Kleo
    mail teyubeskteyubesk@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC: S.S
    e-mail: s.sorynutzza@yahoo.com
    share: http://fracess.blogspot.com/
    Un review pentru fond de ten te rog;;)!Il astept demult.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna !!!
    GFC iulika_ct
    Email iulika.ct@gmail.com
    Mi-ar placea sa vad OOTD
    Succes tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ah, ce dragut din partea ta:)
    GFC: Alexa
    email:alexutza_diabolika@yahoo.com
    As vrea sa vad reviews,ootd.

    RăspundețiȘtergere
  27. GFC : anaiss lalala
    e-mail : myhandmadepassion@yahoo.com
    As vrea sa vad cat mai multe review-uri

    RăspundețiȘtergere