marți, 1 mai 2012

Favoritele lunii Aprilie

     Heeey,gilrs!:*

 A venit momentul si pentru favoritele lunii Aprilieee:).Un micut rezumat al acestei luni..poii,luna aprilie:luna ''sfanta'' deaorece a fost Pastele,vacanta,cadouri,cumparaturi,vreme exagerat de calda etc.
 Nu am folosit ff multe produse de make-up..m'am axat mai mult pe produsele de skincare pentru ca din cauza schimbarii bruste de temperatura tenul meu a cam luat'o razna si au inceput sa imi apara ff multe cosulete pe frunte si lucrul acesta ma dispera groaznic:((.
 Gata cu palavrageala si sa trecem la favoriteeee;;)

*Pentru fata am folosit urmatoarele produse:


  -Crema de fata Apidermin cu laptisor de matca: eu o folosesc ziua,pentru ca desi mi'au aparut cateva cosulete,mi s'a uscat si tenul ff tare si sunt nevoita sa folosesc ceva ff gras.
  -Unguent cu galbene: o folosesc seara si o iubeeesc efectiv,imi lasa pielea ff catifelata si imi protejeaza tenul pe timpul noptii.
  -Crema anti-imperfectiuni Elmiplant: desi nu o am de ff mult timp,clar intra la favorite pentru ca este ff buna si usuca cosurile si intreaga fata,iar eu avand un ten uscat o folosesc doar unde am un cosulet.nu pe toata fata.

  *Produse de make-up:


-BBcream Garnier: ii voi face un review,astazi cel mai probabil sau maine cel mai tarziu:D
-Concealer 3in1 Essence
-Silky touch blush Essence(10 adorable)
-Rimel Miss Sporty Pump up booster
-Gel eyeliner Essence(01 midnight in Paris)
-Pensula pentru gel eyeliner Essence
-Si 2 rujuri:unul mai nude de la Avon ExtraLasting(cappucino) si unul roooz:x de la Farmasi(nuanta 24)

 *Iar pentru corp am folosit ff des unutul de corp de la Fennel cu Shea,care imi place la nebuniee cum miroasee:x


 Acestea sunt toate favoritele,sper ca v'au placut si daca aveti intrebari in legatura cu produsele nu ezitati sa ma intrebati.Va astept sa va inscrieti la giveaway:)va pup si ne citim la urmatoarea postare.Bye,bye!:*

13 comentarii:

  1. Foarte dragut rujul de la Essence,dar cel nude de la Avon,mi-a facut cu ochiul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este ff frumos rujul de la Avon..este sigurul meu ruj nude care imi vine bine:):*

      Ștergere
  2. Super toate produsele si chiar sunt interesata de reviewul la BB Cream :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc si eu untul de corp aceeasi marca ,doar ca e cu boabe de cafea.
    Imi plac preferatele tale.
    Mi-ar placea sa vad un review despre produsul Elmiplant pentru cosuri de care vorbesti.
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna.
    Si eu astept review la acea bb cream :X
    Esti sigura ca din cauza schimbarii bruste de temperatura tenul tau a cam luat-o razna si au inceput sa iti apara f multe cosulete pe frunte?? Pentru ca mie de la crema antiimperfectiuni mi-au iesit asemenea cosuuri:( Sper sa nu fie si la tine din cauza ei dar daca nu-ti vor trece, incearca sa renunti cateva zile la crema si sa vezi daca problema persista.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa...chiar cred ca ai dreptate,m'am gandit si eu la asta,dar totusi am sperat sa fie de la vreme.nu cred ca o voi mai folosi o perioada sa vad daca tenul isi va reveni.iti multumesc mult pentru sfat:*

      Ștergere
  5. Crema Apidermin folosesc si eu de cv timp :-x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi'a recomandat'o mama,ea o foloseste de cativa ani..si chiar am ramas surprinsa intr'un mod placut:)

      Ștergere
  6. si mie imi place unguentul cu galbenele, este atat de bun, eu il folosesc impotriva cosurilor si chiar are efecte asupra acestora.

    RăspundețiȘtergere