sâmbătă, 28 aprilie 2012

Little haul:)

    Heeey,girls!:*

 Mi'a fost fff dor de voi,si chiar aveam pofta sa postez ceva si avand in vedere faptul ca tocmai m'am intors de la cumparaturi m'am gandit sa fac un micut haul cu unele dintre cumparaturile pe care le'am facut.
 Evident ca am trecut din noua pe la standul celor de la Essence si nu am indraznit sa plec cu mana goala:))..soo,sa va arat ce mi'am cumparat:*.
 

  Buun,deci produsele sunt urmatoarele:

*Silky touch blush

In nuanta 10 adorable


  *Gel eyeliner: iubitul gel eyeliner de la Essence pe care mi'l doream de ceva vreme + ca este primul meu eyeliner gel:x


                                                         In nuanta 01 midnight in Paris

 

   *Impreuna cu eyeliner'ul imi trebuia evident si o pensula cu care sa il aplic asa ca mi'am cumarat'o tot pe cea de la Essence:Gel eyeliner brush


   *Ascutitoare Essence: chiar aveam mare nevoiee de una pt ca cea veche s'a spart:)

 
   *Si ultimul produs achizitonat este:Crema hidratanta anti-imperfectiuni de la Elmiplant(careia am uitat sa ii fac poza:D).Imi doream de mult sa o folosesc pt ca am vazut cateva review'uri pozitive in legatura cu ea si din cate am citit ar avea rezultate vizibile asupra dimensiunii porilor sau asupra aparitie cosurilor.Dupa ce o voi testa,in jur de o luna,voi reveni cu un review.

   Si cam acestea sunt toate produsele pe care mi le'am achizitionat.Daca doriti sa fac un review la unul dintre produsele prezentate mai sus sau daca aveti intrebari in legatura cu ele,sectiunea de comentarii va sta la dispozitie.Am cateva review'uri pe care trebuie sa le fac de ceva vreme asa ca fiti pe aproape:).Va pup si ne citim la urmatoarea postare.Bye,bye:*!

XoXo,Alle:*

7 comentarii:

  1. Vreaau si eu produse Essence pacat ca la mine in oras nu au aparut inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. v'am pregatit un mic giveaway cu produse Essence,pentru fetele care locuiesc in orase unde Essence inca nu a aparut...te astept sa te inscrii:*

      Ștergere
  2. este foarte dragut blush-ul...imi place mult culoarea:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place ff mult...mai ales pt vara mi se pare perfect:x

      Ștergere
  3. ador produsele essence :X mie atat de lene sa ma duc prin obor dupa ele :))))

    RăspundețiȘtergere