sâmbătă, 21 aprilie 2012

Review:Sapunuri naturale:)

     Heeey,girls!:*
  Astazi vorbim despre sapunuri naturale:D.Am inceput sa fac o pasiune pentru toate lucrurile de genul bio atat pentru ten cat si pentru corp sau par,asa ca acum o saptamana si putin mi'am cumparat de la un targ de Paste din orasul meu 2 sapunuri care contin ingrediente 100% naturale si care sunt foarte benefice tenului.Pentru ca imi plac foarte mult m'am gandit sa le fac rapid un review,poate ca unele dintre voi ati putea fi interesate:).

 Buuun,sa trecem la treaba:

*Sapun natural cu lapte de capra:


 O lunga perioada de timp, laptele de capra a ocupat „scaunul din spate”, deoarece laptele de vaca era renumit in industria produselor cosmetice si a ingrijirii sanatatii. Aceasta pana cand cercetatorii si oamenii de stiinta au descoperit beneficiile laptelui de capra. Are un efect hidratant si calmat extraordinar pentru piele. Laptele de capra contine de asemenea extrem de multi nutrienti care pot intineri pielea. Daca ai probleme cu acneea, cu siguranta poti trece sapunul cu lapte de capra pe lista arsenalelor de lupta impotriva ei.

 Acestea sunt doar cateva beneficii pe care le poseda laptele de capra asupra tenului nostru.Daca doriti sa aflati ce spun producatorii despre acest sapun si daca doriti sa vi'l achizitionati dati click AICI.


   Sii acum sa va spun si parerea mea despre el:
-este hidratant,nu usuca pielea si o lasa catifelata la atingere
-contine numai ingrediente naturale
-mie personal imi place cum miroase
-este foarte laptos si se duce ceva mai repede decat un sapun obisnuit
-face exact tot ceea ce promite
-love it<3!!

  *Sapun exfoliant natural cu miere si tarate:


 ''Este un săpun ideal pentru exfolierea pielii şi eliminarea punctelor negre. Tărâţele de grâu combinate cu mierea acţionează rapid asupra tenului gras şi încărcat. Având o importanţă deosebită pentru îngrijirea frumuseţii, mierea regenerează pielea, o hidratează, dându-i o elasticitate potrivită, o împrospătează şi o întinereşte. Datorită efectelor sale antibacteriene este un excelent remediu împotriva coşurilor şi zgârieturilor.''
  
  Asta ne impartasesc producatorii despre acest sapun,daca doriti sa il achizitionati dati click AICI.


  Sii acum si parerea mea despre el:
-nu usuca pielea
-ofera fetei o exfoliere gentila
-elimina punctele negre si impuritatile de pe fata
-nu are un miros foarte placut(mie personal nu prea imi place)
-contine numai ingrediente 100% naturale si se consuma mai repede fata de un sapun obisnuit
-face tot ceea ce promite
-lovee it<3!

  Cam asta ar fii tot,daca doriti sa mai incercati si alte tipuri de sapunuri naturale intrati AICI.Sper sa va fie de folos acest review si ne citim la urmatoare postare,va pup:* bye,bye!:*

   XoXo,Alle:*



  

2 comentarii:

  1. Buna! eu am cumparat sapun de tarate de la Abc cosmetics si nu miroase urat dar nici nu arata ca si cel din poza ta, si cel de lapte de capra arata mai bine decat cel din poza ta... nu stiu de unde ai tu sapunurile acestea dar eu le am dupa site-ul www.abc-cosmetics.ro.im si arata foarte bine fata de cele pe care le ai tu in poze...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. habar nu am de ce sunt diferite,eu nu le'am cumparat de pe site'ul lor,dupa cum am specificat si in postare le'am cumparat de la un targ..si doamna de acolo mi'a dat o carte de vizita cu magazinul lor online:D..probabil din aceasta cauza sunt diferite fata de alte tale:)

      Ștergere