miercuri, 18 aprilie 2012

Cat costa fata mea?

     Heeey,girls!:*
 Am observat ca multe,multe blogg'arite au facut acest tag,ff amuzat dupa parerea mea:))..in care fiecare fata isi calculeaza o suma intre preturile tuturor produselor pe care le folosesc pentru fata...iar la final aveau un oarecare soc cand descopereau ce suma de bani ''isi pun pe fata'':)).M'am gandit sa il fac si eu..dar evident ca eu nu am produse exagerat de scumpe asa ca suma mea nu va fi imensa...va fi una modesta:D
 Buuun,sa trecem la treaba(vor intra si produse de curatare,demachiante,creme si make-up):

*Sapun exfoliant cu miere si tarate BioLife-15 lei
*Sapun din lapte de capra BioLife-15 lei
*Servetele demachiante Nivea-12 lei
*Lotiune tonica Tenapin-8 lei
*Crema hidratanta de zi Nivea-18 lei
*Tinted Moisturizer Nivea-30lei
*Anticearcan Studio Artist Oriflame-14 lei
*Concealer 3in1 Essence-12 lei
*Pundra Stay Matte Rimmel London-22;ei
*The beauty encyclopedia E.l.f. face edition-30lei
*Blush Miss Sporty-9 lei
*Quad Avon Mocha latte-24 lei
*Rimel pentru volum Yves Rocher-60 lei
*Balsam de buze Nivea cu rodie-9 lei
*Ruj de buze Dagree Yves Rocher-28 lei
*Lac de buze Yves Rocher-52 lei

     TOTAL: 358 lei

Hmm....nu prea mult zic eu,e destul de ok:).Sper ca v'a placut si astept sa vad acest tag la cat mai multe dintre voi.Va pup si ne citim la urmatoarea postare.Bye,bye!:*:*

XoXo,Alle:*

2 comentarii:

  1. Sapunul din lapte de capra are proprietati de hidratare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,are:).Este extrem de bun,mie imi place la nebunie..le pregatesc si un review cat de curand:)

      Ștergere