miercuri, 25 aprilie 2012

Aslavital mineralactiv

     Heeey,girls!:*
 Astazi mi'au ajuns monstrele gratuite de la Aslavital pentru a le incerca.Chiar eram ff curioasa sa incerc aceste creme din noua gama Farmec pentru ca am vazut ca multa lume vorbeste despre ele.
 Buun,monstrele pe care le'am primit eu sunt urmatoarele:


In total sunt 8 monstre,cate 2 din fiecare crema:).Aceasta gama se lauda ca,contine o formula unica de argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extrat ecocentrificat de goji,ambele ideale pentru tenul sensibil deoarece energizeaza celulele,regenereaza,hidrateaza si tonifica pielea.Unele dintre monstre le'am pastrat pentru mine si altele i le'am dat mamei mele.


*Crema antirid contur ochi: pe aceasta am pastrat'o pt mine deoarece sunt in cautarea unei creme de ochi asa ca am dorit sa o incerc si pe aceasta sa vad ce efecte are.
*Crema intens hidratanta cu SPF15: i'am dat'o mamei mele pe aceasta.






*Crema ultraprotectoare cu SPF50: o pastrez pentru mai la vara cand o sa fie soarele mai puternic deoarece are un spf destul de mare.
*Crema regeneranta netezire riduri: eu cum nu am riduri,i'am dat'o mamei mele.

 Si cam aceasta sunt toate monstrele pe care le'am prmit,acum urmeaza sa le testez si daca ma atrage ceva in mod special poate il voi achizitiona.Va pup si ne citim la uramtoarea postare.Bye,bye!:*

XoXo,Alle:*

2 comentarii: