joi, 12 aprilie 2012

I got it :x!!

     Heeeey,girls!:*

  Nu am mai postat de cateva zile,dar am fost putin ocupata cu pregatirile pentru Paste..am ajutat'o pe mama la curatenia generala,pe mamaie am ajutat'o la cozonaci,pasca,drob etc....iar seara ma mai relaxam putin si mergeam la Biserica,hm. asta inseamna ca am avut o saptamana destul de incarcata si inca nu s'a terminat.
 Am ajuns putin si pe la cumparaturi dar nu mi'am cumparat mare lucru...eram in cautarea anticearcanului Roll-on de la Garnier dar din nefericire nu l'am gasit asa ca mi'am cumparat decat BB Cream'ul pe care mi'l doream de ceva vreme.Ahh,finally!!


 Eu mi'am cumparat'o din Carrefour si am gasit'o din nou la reducere cu 21 de lei si mi s'a parut mai mult decat convenabil;).Nu vreau sa dau acum mai multe detalii pentru ca ii voi face un review mai amanuntit dupa ce o testez:D.
 Cam asta ar fii tot ce vroiam sa vb cu voi:*..si acum ma reintorc in bucatarie pentru ca vopsim oualee:x.Va pup si ne citim la urmatoarea postaree:*.Bye,bye!


XoXo,Alle:*

4 comentarii:

  1. Esti o fata harnicuta :) am vazut si eu reclama la BB cream de la Garnier ,astazi pentru prima data - acum stau pe ganduri :).Din experienta nu prea ma impac cu produsele Garnier - dar astept cu nerabdare sa-mi spui daca face ceva treaba ,ca sa stiu daca ma risc sa-l cumpar si eu.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat'o astazi pentru prima data si am ramas usor surprinsa..are acoperire destul de maricica pentru un BB Cream,in orice caz nu acopera acneea sau petele foarte mari si evidente dar totusi uniformizeaza frumos culoarea pielii.Si inca un detaliu destul de important este acela ca nu prea se potriveste pentru tenul gras sau mixt spre gras pentru ca la primele secunde dupa aplicare este cam uleioasa dar dupa maxim 5-10 minute incepe sa intre in piele si nu se mai simte asa uleioasa.Sper ca te'a ajutat acest mic sneak peek:)pupiciii:*

      Ștergere
    2. Salutare! Cred ca imi voi cumpara si eu aceasta crema...ma tenteaza f tare! Follow..din partea mea..pup

      Ștergere
    3. multumesc frumos>:D<!te pup si eu:*

      Ștergere