sâmbătă, 14 aprilie 2012

Essence:x

     Heeeey,girls!:*

 Se paree ca am fost o fetita cuminte asa ca drept rasplata a trecut iepurasul si pe la mine(sau ma rog,m'am dus eu pe la el:D) si m'am ales cu foarte multe lucruri frumoase.Pe langa haine si dulciuri am mai primit si cateva cosmetice(ca altfel nu se putea) :)).Decii astazi am fost la ultimele cumparaturi asa pe ultima suta de metrii si am asteptat cu nerabdare sa ajung si la standul cu produse Essence,la care imi doream de ff mult timp sa ajung..probabil ca stiti ca standul celor de la Essence se gaseste in magazinul Obor:)..nu am plecat de acolo cu mana goala evident asa ca vreau sa va arat cu ce m'am rasfatat.Inainte sa va arat produsele mai vreau sa va spun parerea mea despre standul si produsele lor:
-preturile sunt mai mult decat accesibile
-exista o varietate de produse..din care eu zic ca aveti ce alege
-produsele sunt calitative
-de abia astept sa ma mai reintorc<3

Buuuun,acestea sunt produsele mele:


 *Pensula pentru blush


*Concealer 3 in1 Forget it!


*Pensula Smokey eyes


 Cam atat ar fii,acum am un wishlist mult mai mare cu ce mi'as dori sa imi mai cumpar de la ei:x.Daca vreti mai multe detalii despre un anumit produs sectiunea de comentarii va sta la dispozitie.Va pup si ne citim la urmatoarea postare,bye,bye:*!

XoXo,Alle:*

4 comentarii:

  1. hmm... concealerul acela arata foarte tentant

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai incercat concealer kit-ul? Poate ii faci un mic review :)
    Thx!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,l'am incercat..o sa revin cu un riview pentru el cat mai curand posibil:*

      Ștergere