vineri, 6 aprilie 2012

Review:Nivea Tinted Moisturizing Day Care

     Hello sweeties!:*
Pentru astazi v'am pregatit un nou review si anumeeee un review pentru produsul meu favorit de ceva vreme: Nivea Tinted Moisturizing Day Care:).


Buuun..poi sa trecem la treaba ca sa nu lungim postarea in zadar nu?:))

*Ce imi place la ea:

-mirosul:are un miros specific cremelor Nivea care mie imi place destul de mult
-nu are o acoperire ff mare..din contra,dar pentru ca eu nu am prea multe probleme cu tenul(decat cate un cosulet din cand in cand) este ideala pentru mine
-este ff hidratanta si uniformizeaza frumos culoare pielii
-nu inarca tenul,arata ff natural si nu dauneaza tenului precum un fond de ten
-este recomandata in special adolescentelor cu tenul tanar
-contine vitamine si protectie UVA(dar nu specifica cat)
-este pentru toate tipurile de ten..desi eu zic ca pentru fetele cu tenul gras nu este cea mai indicata
-vine cu 50 ml de produs(mai mult decat un fond de ten)
-pretul este destul de convenabil zic eu..in jur de 30 de lei,desi eu am platit 38 deoarece am cumparat'o online

*Ce nu imi place la ea:

-nu pot sa zic ca exista ceva care sa nu imi placa la ea...doar ca pana in momentul in care tenul meu sa se obisnuiasca cu ea mi'au aparut cateva bubite pe fata si cateva cosulete,ceea ce mie nu prea imi apareau,acum nu stiu daca si alte fete au patit asa..cert este ca mie asa mi s'a intamplat
-cum am specificat si mai sus,nu are acoperire mare..asa ca in cazul in care aveti probleme prea mari cu tenul nu va sfatuiesc sa o cumparati
-in ciuda faptului ca pe ea scrie ca este pentru toate tipurile de ten eu nu consider ca este asa...desi eu am tenul normal totusi imi ingrasa zona T asta inseamna ca pentru fetele cu tenul gras chiar nu este buna
-un ultim dezavantaj ar fi acela ca se gaseste doar intr'o nuanta Natural..care este destul de inchisa iar fetele cu tenul deschis iarna nu o pot folosi...poate doar vara:D.

Cam aceasta ar fii parerea mea despre aceasta crema care pe mine totusi ma multmeste.Sper ca v'a fost de folos acest review si ne citim la urmatoarea postare.Va pup!:*
XoXo,Alle:*

2 comentarii:

  1. Eu am folosit crema asta acum cativa ani si avea o consistenta mai ciudata, mai tare, abia se intindea pe fata si intr-adevar mai inchisa la culoare , nu chiar "natural". Si acum este la fel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam da..adik se intinde destul de greu,trebuie lucrat repede cu ea:)

      Ștergere