sâmbătă, 2 iunie 2012

Favoritele lunii mai:x


   Heeey girls!:*

  A venit perioada lunii cand trebuie sa fac si acest tip de postare,care a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult:xSa fac un mic rezumat al lunii...poi a fost o luna ff plina de teze,de soare dar si ploi totodata,de plecari si excursii si nu in ultimul rand de cadouri:>.A fost ziua mamei mele in aceasta luna deci odata cu ea am primit si eu cateva cadouri;;)..ne'au vizitat cateva matusi din italia si spania si mi'au adus o gramada de bunatati<3.
  Inainte sa incepem vr sa va urez tuturor ''La multi ani!!'' pt ziua de 1 iunie,atat copiilor cat si copiilor mai ''mari'':*
  Buuun,sa trecem si la produsee:


 Incepem cu produsele de make-up evident:D:

*Garnier BBcream: inca nu ma pot despartii de ea:x..aveti review AICI.
*Pudra pulbere Orkide Flower: nu prea am avut chef de pudra luna asta,am vr sa imi las tenul sa respire asa ca am folosit o pudra pulbere doar pe zona T.
*Corector Avon: este in nuanta fair si am descoperit ca acopera ff bine cearcanele:>..probabil il voi recumpara pt ca aproape l'am terminat.
*Concealer 3in1 Forget it! Essence: inca ramane preferatul meu..aveti review pt el AICI.
*Tender blush on Farmasi: este in nuanta 01 si imi place la nebunie,pt primavara este superb..are si cateva particule de sclipici prin el,este ff pigmentat,are o textura matasoasa si un miros incredibil:x.
*Trio de farduri crema ColorTrend Avon: al meu este in nuanta pastel passion,l'am folosit ff mult ca baza pt farduri si imi place:x.
*Fard mono Essence: l'am gasit la matusa mea in portfard si am rugat'o sa mi'l dea mie:D..pt ca este exact ca cel pe care l'am oferit eu la giveaway si mi'a placut nuanta lui ff mult:x.
*Gel eyeliner Essence: inca a ramas in sufletelul meu,si va ramane acolo pana se termina:x..urmeaza sa ii fac un review:D
*Mascara pt volum Yves Rocher: a redevenit preferatul meu,probabil ii voi face si lui un review..daca sunteti interesate:)
*Pensula pt fard de pleoape: nici nu aveti idee cat sunt de indragostita de pensula aceastaa:x...am dat doar 4 lei pe ea dintr'un magazinas si este incredibilaaa,o adooor:x!!
*Luciu de buze Pink me perfect Oriflame: l'am redescoperit...este o nuanta frumoasa de roz zmeura si imi place cum miroasee,a zmeura:))

  Alte produse:


*Parfumul preferat si deodorantul sunt pereche,le'am primit de la matusa mea...si eu si mama avem la fel,se numeste Giovanni cote si imi place fffff mult:x!
*Syoss spray termoprotector: am inceput sa mai folosesc placa din cand in cand si am mareee nevoie de el:).
*Crema de fata Apidermin: cred ca va fii preferata mea muuulte luni pana o voi termina sau pana expira:x..daca vreti un review sa imi spuneti:)

  Cam acestea sunt toate produsele folosite de mine in luna mai,daca aveti intrebari le astept cu cea mai mare placere.Va pup si va mai astept pe la mine.bye,bye!:* 

8 comentarii:

  1. Imi plac produsele folosite de tine.
    Despre pudra nu am auzit pe nicaieri nimic , poate faci un mic review :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac produsele tale favorite<3
    Luciul de la Oriflame si spray-ul Syoss imi plac mult si mie:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit multe despre BB Crem .Multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu vreau sa imi cumpar corectorul de la essense . Pup!

    RăspundețiȘtergere