marți, 26 iunie 2012

Review:Elmiplant Skin control Crema hidratanta anti-imperfectiuni

    Bunaa,frumoaseloor!:*

 Astazi vreu sa revin cu o recenzie pentru Crema anti-imperfectiuni de la Elmiplant din gama Skin control care elimina cosurile.
 Din cate stiti am cumparat aceasta crema acum cateva luni pentru ca am avut o perioada cand mi'au aparut pe fata,in special pe frunte,ff multi ''monstruleti'' si eram total disperata,nu aveam idee de la ce sunt asa ca am cumparat imediat aceasta crema cu speranta ca ma va scapa de ei.


 Crema se prezinta in felul urmator: 
-vine intr'un tubulet;
-are 40 ml;
-are un miros de crema de ras,mi se pare mie:))...dar din moment ce este o crema si pt fete si pt baieti,nu putea mirosi a flori:));
-are o consistenta apoasa,pare mai mult un gel decat o crema;
-contine acid salicilic,arbore de ceai si lemongrass;
-are o formula non-grasa si non-comedogenica;
-este recomandata persoanelor cu varste cuprinse intre 15 si 25 de ani;
-este testat dematologic;
-nu cotine parabeni si nici parafine;
-pretul sau este de 14 lei;

 Ce ne spun producatorii despre crema:

''Aceasta crema are la baza ingrediente active naturale care elimina cosurile, inchid porii si hidrateaza eficient tenul, prevenind iritatiile.

DETALII PRODUS:
 Arborele de Ceai, cunoscut pentru proprietatile sale antibacteriene, mentine tenul curat si fara impuritati. Extractul de Lemongrass stimuleaza si revigoreaza tenul, lasandu-l improspatat si tonifiat. Acidul Salicilic ajuta la destuparea porilor si previne reastuparea lor, imbunatatind procesul natural de regenerare a pielii.

REZULTATE:
 Tenul tau este hidratat eficient, cosurile si imperfectiunile sunt indepartate.
Dupa 4 saptamani:
- numarul cosurilor scade cu 40%*
- secretia de sebum se reduce cu 28%*
- pielea este mai hidratata 95%**
- porii sunt inchisi 90%**

FOLOSIRE:
 Aplica pe pielea curata, dimineata si seara, evitand zona sensibila a ochilor. Nu astupa porii. Constituie o baza excelenta pentru machiaj.''

CE PARERE AM EU DESPRE ACEASTA CREMA/GEL
 Pai mai intai de toate vreau sa va povestesc ce am patit eu cu ea: cand am cumparat'o m'am grabit repede sa ajung acasa ca sa o pot aplica,tin sa mentionez ca eu am tenul normal putin spre uscat.Am aplicat crema pe toata fata,a intrat ff repede in piele si peste 1-2 ore m'am trezit cu si mai multe cosulete pe fata,iar cele pe care le aveam deja erau scoase si mai mult in evidenta,la acel moment am zis ca poate asa ar trebui sa fie efectul.A doua zi am aplicat'o din nou pe toata fata,crema imi uscase tenul excesiv dar cosurile tot acolo erau,m'am speriat ff tare si nu am mai folosit'o.Am inceput sa caut pe internet diferite masti facute in casa pentru am hidrata tenul.Peste o saptamana dupa ce nu am mai folosit crema,cosuletele mele disparusera dar mi'au ramas semne de care nu stiu cum sa mai scap nici acum.
 In momentul de fata eu folosesc aceasta crema doar pe cosulet,nu pe toata fata...intradevar are un anume efect pentru ca,cosurile parca trec putin mai repede.
 In orice caz,recomand aceasta crema doar persoanelor cu tenul ff gras si cu multe probleme.

  Sper ca v'a ajutat acest review si va mai astept pe la mine.Va pup:*!

5 comentarii:

  1. Eu am gelul de curatare din aceeasi gama. Mi se pare genial:D
    Interesant review-ul. O zi frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau de patania ta, ma bucur totusi ca i-ai gasit o intrebuintare si nu ai fost nevoita sa scapi de ea.
    Te-am taguit in acest post, te invit sa raspunzi la intrebari, daca doresti :) http://abycandy.blogspot.ro/2012/06/tag-hai-sa-ma-cunosti.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am folosit un tub si mi-a placut atat de mult incat am recumparat-o. Este foarte buna. Intr-adevar, nu este pentru tipul tau de ten, ci pentru unul gras (pe el scrie formula non-grasa) de aceea e normal ceea ce ti s-a intamplat. Daca tot ai citit in detaliu eticheta trebuia sa iti dai seama ca nu te poate ajuta prea mult. Mi se pare foarte asemanatoare cu Effaclar Duo de La Roche-Posay, care are un pret in jur de 55-60 de lei. Le-am folosit pe amandoua si pot spune ca am fost placut surprinsa cand am vazut ca o crema de 14 lei face un ten atat de dragut ca cea de 55. Eu o recomand sincer tuturor cu acnee sau ten acneic, gras si comedoane. Isi face treaba de minune. Mirosul nu e de crema de ras, ci miroase usor a lamaie (probabil de la lemongrass). Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere