luni, 25 iunie 2012

I'm back!:*

     Bunaaa,frumoasele melee!:*

 Nici nu aveti idee cat de dor mi'a fost de voi si de blog,am ramas cam in urma de cand nu am mai intrat pe blog:(.Am fost cam ocupata in ultimele zile,am avut cateva probleme de sanatate dar cel mai important este ca acum ma simt muuuult mai bine si ca am revenit cu forte proaspete,insa ma oftic ff tare ca am neglijat blogul in aceasta perioada:( imi pare rau dragul meuuu!:*
 Buuuuun,in sfarsit a venit si vacantaaa:x.


 Muuult asteptata vacanta de vara este in sfarsit aici:x...anul acesta de acoala a trecut mai repede decat ma asteptam,am trecut de stagiul de bobocei:)).A fost un an frumos,mai special decat celelalte deoarece am cunoscut oameni noi si am invatat sa ne acomodam unii cu altii,cu siguranta clasa a 10-a va fi mai usoara, acum ca ne cunoastem mai bine.
  Sunt ff fericita ca am terminat clasa a 9-a cu medie destul de mare,pentru ca intotdeauna mi'a placut sa fiu prima si ma bucur ca acest sentiment nu m'a abandonat inca,dar totusi am luat premiul al 2-lea la o diferenta de doar 8 sutimi de premiul 1,dar nu'i problema,prima medie a fost de 9.60 iar media mea a fost 9.52.. dar si asa ,am supravietuit:))
  Am in plan ff multe lucruri pentru vacanta aceasta,vreau sa imi cumpar ff multe lucruri,nu prea am de gand sa stau pe acasa,vreau la piscinaa,la mare,la taraaa...ah deabia astept:x.In aceasta vacanta vreau si o oarecare schimbare de infatisare,am de gand sa ma vopsesc si fac putin sport sa ma mai inalt putin..chiar am planuri mari:)).
  Trebuie sa imi intru iar in mana cu postarile cat mai dese,pentru ca acum am mai mutl timp si nu vr sa mai neglijesc blogul deloc:x.
  Va urez o vacanta minunata,sa va distrati si sa o savurati din plin:).Va pup si ne citim la urmatoarele postari:*!

2 comentarii:

  1. felicitari draguta! citind randurile tale m-am revazut pe mine acum multi ani...mereu am vrut sa fiu prima..si am fost..insa nu asta conteaza te asigur...dar pt orgoliul tau e ok..tine-o tot asa! te astept pe noul meu blog, am organizat si un gv de bun venit! pup

    http://abeautifuldaywithmagnetzica.blogspot.ro/2012/06/giveaway-magnetzica.html

    RăspundețiȘtergere