luni, 4 iunie 2012

LOTD: Blue pop+my everyday look:)


     Heeey girls:*!

  Pentru ca nu am mai facut de ceva vreme un look de machiaj,azi am prins putin timp liber lasand la o parte referatele si temele pt scoala,si m'am gandit sa fac repede repejor un machiaj simplu de zi:D.
  Siiii...pentru ca de mai bine de o luna si ceva port in fiecare zi acelasi machiaj(aproape in fiecare zi),m'am gandit sa va arat si o poza cu el;;)..ma rog,este o poza cu mine purtand acel machiaj.Daca vreti poate voi face un mic tutorial pt el unde va voi arata si produsele pe care le folosesc:D
  Sa vedem si pozeleeee:






   Nu am fost inspirata de ceva anume,dar mi'a placut mult ideea de machiaj neutru cu o pata de culoare...si am ales albastru pt ca mi se pare mie ca aceasta culoare avantajeaza ochii caprui:).Cum am spus si la prima mea postare de acest gen,nu sunt as in crearea machiajelor dar totusi imi place sa incerc:),stiu ca nici pozele nu sunt ff clare dar sper sa intelegeti ce am facut eu pe acolo:))
  
  Iar look'ul pe care il port eu zilnic este acesta:


   Cum spuneam,daca va place si credeti ca aveti nevoie de mai multe poze cu el ca sa il reproduceti,o sa imi fac timp si voi face o postare mai in detaliu:* desi nu este nimic greu de facut;).
  Sper ca va placut si ne citim la urmatoarea postare.Va pup bye,bye!:*

4 comentarii:

  1. Ce frumos ti-a iesit.Te invit pe blogul meu organizez un giveaway http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc liner-ul colorat, de la ce firma este al tau? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un creion albastru ff frumos..care il am de ceva vreme si s'a sters firma si nuanta si tot:(,nu stiu sa iti zic:*

      Ștergere