vineri, 8 iunie 2012

Review:Eyeliner gel Essence

      Hello ladies!:*

  Astazi revin cu un nou review,de data aceasta un review 2 in 1:D...de mult aveam in minte sa le fac un review acestor 2 produse,si anume: Gel eyeliner Essence si pensula pentru eyeliner'ul gel tot de la Essence.
  Aceste 2 produse le'am cumparat impreuna dupa cum stiti,pentru ca.evident,se completeaza reciproc;)
  Produsele au fost cumparate din Bucur Obor,dupa cum stiti..si haideti sa trecem la review'ul concret fara sa o mai lungim atat:)

  *Gel eyeliner Essence(nuanta 01 midnight in Paris)


  Ce imi place la el:
-consistenta ff cremoasa;
-se usuca repede pe ochi;
-este de un negru ff intens;
-rezista pe ochi si fara baza,eu nu il folosesc cu baza si am placuta surpriza sa nu ma trezesc cu dungi negre in pliul ochiului,decat dupa vreo 3-4 ore de la aplicare;
-rezista destul de bine,atunci cand ma demachiez sunt nevoita sa insist mai mult pe zona ochilor ca sa il dau jos;
-este waterproof,de aceea imi i'a mult ca sa il dau jos:D;
-se aplica usor,asta daca ai si intrumentul porivit;este aproape imposibil sa gresesti;
-il am aproape 2 luni si l'am uitat si desfacut de ff multe ori si inca nu s'a uscat deloc,este la fel de bun ca in prima zi...dar acum sa vedem:);
-datorita faptului ca este cremos poti trasa cu el toate genurile de linii: de la cele mai groase pana la cele mai subtiri;
-are un ambalaj ff rezistent dar si dragut in acelasi timp..borcanasul este confectionat din sticla destul de rezistenta,iar capacelul sau este din plastic;
-are o cantitate considerabila: 3ml;
-este fabricat in Italia;
-este valabil 6 luni de la deschidere;
-are un pret mai mult decat convenabil.doar 15 lei;

 Ceva care sa nu imi placa la el nu exista,singurul lucru care ma mai deranjeaza uneori,ceea ce este numai vina mea nu are nici o vina produsul,este ca nu imi ies asa cum vreau liniile de tus,ma rog asta se intampla la inceput cand nu aveam prea multa experienta,acum ca m'am obisnuit cu el este totul OK:).

  *Sa trecem si la pensula:



  Pentru ea nu pot sa fac 2 categorii adica: ce imi place si ce nu imi place,ca la eyeliner...deoarece este o simpla pensula care face numai lucrusoare bune,evident.
 -este din par sintentic;
-are un desing ff simpatic: perii sunt mov iar manerul este negru cu un model dragutz;
-este subtire,perfect pt ceea ce este conceputa;
-este taiata oblic ff frumos;
-se spala repede;
-nu ii cad perii cand o spal;
-poate fii folosita si pentru sprancene,deasemenea;
-a costat 8 lei si isi merita fiecare banut:).

  Si eyeliner'ul si pensula sunt preferatele mele inca de cand le'am cumparat si le folosesc zilnic inpreuna pt ca fac o treaba excelenta: LOVEEE THEM:X!.
  Sper ca va ajutat aces review 2in1,si sper ca am fost destul de explicita.Va pup si va mai astept pe la mine,byeee!:*    

4 comentarii:

  1. Foarte util acest review!
    Voi cumpara si eu acest gel liner pentru ca cel de la Elf mi s-a uscat. Chiar este ceea ce caut!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand zic ca mi-l iau si eu! Dar in Crangasi nu mai aveau negru :(. Mi-am luat de la Avon si sunt tare dezamagita de el, are sclipici :(.La salariu promit ca trec prin Obor ;)Numai de bine am auzit de el :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sa faci;)...am auzit si eu ca cel de la Avon este cam dezamagitor,acesta intradevar merita:*

      Ștergere