duminică, 10 iunie 2012

New obsession:)

     Heeeey sweeties!:*

  Astazi vorbim despre noua mea obsesie,si anumeee Cerceii:x.
 Nu stiu exact ce s'a intamplat cu mine in ultimele luni dar am inceput sa imi cumpar cercei cam la fiecare sesiune de shopping pe care o fac,daca plec acasa fara sa imi cumpar cel putin o pereche de cercei nu ma simt bine:)).Acum 2-3 luni nu eram deloc asa,purtam zilnic perechea mea de cercelusi din aur,care si acum plang dupa ei:((...erau ff draguti cu o biluta din aur alb,dar din pacate i'am pierdut biluta la unul dintre ei asa ca nu ii mai pot purta...Cred ca acesta a fost primul impuls pt care am inceput sa fac o pasiune pentru cercei si sa imi doresc din ce in ce mai multi:D
  Acum vreau sa va arat ce cercelusi mi'am mai cumparat in ultima perioada dar si ce cercei si'au ocupat cate un loc pe wishlist'ul meu;) 


  *Prima pereche mai lungi si cu Peace i'am cumparat din Kenvelo,si nu mai stiu cat am dar pe ei exact,cred ca in jur de 20 de lei.Imi plac ff mult,pt ca sunt lungi si ii port mai mult cand imi prind parul in coada:)
  *A doua pereche de cercei sunt in forma de inimioara,i'am cumparat de la un butic din orasul meu.I'am luat mai mult pentru ca vreau sa imi dau inca o gaura in ureche si aveam nevoie de niste cercelusi micuti si finuti:).
  *Setul de 6 perechi de cercei i'am cumparat din magazinul New look si mi'au atras ff mult atentia,sunt ff colorati si veseli.Primle 4 perechi sunt preferatele mele:x.

  Acum cei pe care mi'i doresc:):


 
.
 
    Aaaa,da..sa nu uit,am si cateva inele pe wishlist.Eu intotdeauna am avut o atractie pentru inele,de mica mi'a placut sa port inele si inca imi mai place,evident:).

 
 
   Cam atat pentru azi,va pup si ne citim la urmatoarea postare.Byee!:*:*

4 comentarii:

  1. aaaaaaaaaaaaaa ador cerceii cu semnul pacii! De fapt ador tot ce e cu semnul pacii :D. Sa ii porti sanatoasa! SI cei colorati de la new look sunt super cute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate lucruri frumoase ti-ai cumparat,sa le folosesti cu placere :D Si eu am o colectie marisoara,am destule perechi de cercei micuti,dar nu le port decat in cele 2 gauri pe care le am in plus pentru ca nu se observa.In rest,cand nu port cercei marisori nu port deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu as vrea sa imi mai cumpar cateva perechi de cercei mai marisori asa,ca mici tot am..dar mari mai putini:)

      Ștergere