sâmbătă, 30 iunie 2012

TAG:Hai sa ma cunosti:*

   Heeey,sweeties!:*

 Am primit un tag de la Aby,careia ii multumesc ff mult si deabea astept sa il fac:*.
 Sa parcurgem rapid intrebarileeee:)


  1.Cine este super-eroul tau preferat?De ce?
Hmm,Catwoman cred,daca se poate numi super-erou:D.Imi place pentru ca este ff feminina,sexi,provocatoare iar cum mie imi plac pisicile era si normal sa imi placa de ea;))

  2.Care este revista ta preferata?
Sunt multe,in general cele pentru fete evident..dar cred ca cel mai mult imi place Glamour:).

  3.Ai trait vreodata in strainatate?
De trait nu,dar de vizitat da.Nu sunt sigura acum daca as putea sa ma despart de familie si sa locuiesc in afara tarii,dar niciodata nu stii...:)).

  4.Daca ai putea sa porti un singur accesoriu(bratara,cercei,colier,inel etc.) pentru tot restul vietii tale,ce ai purta?
Cam greu..dar cred ca as opta pentru cercei:x. 

  5.Ai un animal?
Da,am mai multe:un motan,o pisica,3 pisoiasi si un caine:x.

  6.Cum stii ca e dragoste adevarata?
Hmm...poi nu prea stiu cum sa o descriu,chestia asta o simti de cele mai multe ori si este greu de descris.

  7.In ceea ce priveste parfumul...floral,fructat,altul?
Ziua imi place sa port parfumuri fructate..iar seara as opta pentru un parfum mai puternic.

  8.Ai un magazin preferat de unde iti cumperi hainele?
Nu chiar...daca vad intr'un magazin un lucru care imi place il cumpar,nu conteaza numele magazinului:D.

  9.Ce obicei din lumea blogg'erilor te calca pe nervi?
Nu ma enerveaza nimic din aceasta ''lume''...din potriva imi place fff mult:x.

  10.Ce tip de muzica iti place sa asculti?Un artist favorit?
Ascult orice tip de muzica,dar sa fie placuta,normal:D.Artisti favoriti nu prea am,pot sa zic ca o admir pe Inna pentru tot ce a reusit sa faca.

  11.Esti multumita de job'ul tau?
Inca nu am un job:D.

  Acesta a fost tag'ul,sper ca va placut si le invit pe toate fetele care il vad sa il faca si ele:).Va pup si va mai astept pe la mine:*!!

Un comentariu:

  1. Iti multumesc ca ai raspuns la el ;)CHiar eram curioasa sa iti citesc raspunsurile :D

    RăspundețiȘtergere