sâmbătă, 26 mai 2012

Review:Essence Forget it! 3in1 concealer


Olla chicas!!:*

  Astazi vreau sa fac un review pentru concealer'ul 3in1 de la Essence:)..mi'a fost cerut de o fata acest review acum ceva timp si i'am sp ca il voi face dupa ce il voi testa ca sa imi construiesc o parere despre el:D
  Siii...pentru ca il am de ceva timp si am reusit sa il testez a venit si momentul sau de glorie.Produsul arata cam asa:


   Dupa cum vedeti are 3 nuante de corector,fiecare dintre ele destinat pentru a acoperi o anumita problema:
*VERDE: neutralizeaza/acopera roseata;
*ROZ: acopera/lumineaza cearcanele;
*BEIGE: acopera/ascunde imperfectiunile tenului.

  Pentru inceput voi descrie produsul in sine,iar dupa va voi impartasi parerea mea personala despre el.
*corectoarele sunt destul de cremoase,la inceput sunt putin cam uscate dar dupa ce incep sa fie folosite isi dau drumul;
*are un ambalaj simplu si dragut;
*vine cu 3,5 g de produs,asta inseamna ca fiecare corector in parte are cam 1,15 g;
*este excelent pentru calatorii deoarece te scuteste de o grija,nu trebuie sa mai iei dupa tine 3 corectoare diferite,ci poti sa iei unul singur care sa le contina pe toate;)..astfel salvezi si spatiu in portfard;
*este foarte accesibil ca pret,doar 13 lei.

  Acum urmeaza si parerea mea despre el:
*nu am folosit toate cele 3 corectoare..am folosit doar verdele si beige'ul deoarece rozul nu este bun pentru cearcanele mele,eu am cearcane usor mov si am nevoie de corectoare galbene sau cu subtonuri de galben pt a le acoperii,nu de corectoare roz:D..din cate stiu eu corectoarele roz sau cu subtonuri de roz sunt bune pt cearcane usor verzui sau ceva de genu...
*verdele acopera ff bine roseata,eu il folosesc pt cosulete mai rosii..iar peste el aplic corectorul normal beige ca sa dea un aspect mai natural;
*beige'ul acopera binisor semnele...zic binisor pentru ca am incercat corectoare cremoase care acopera mult mai bine decat el(de ex paleta de corectoare din gama studio de la Elf),dar e ok;
*corectoarele pot fi aplicate atat cu degetele cat si cu o pensula pt corector...eu una il aplic cu pensula dupa care tapotez cu degetul inelar pt a topi produsul si mai bine in piele;
*per total mie imi place ff mult...atat continutul cat si ambalajul lui,este mic si parctic..incape in orice geanta,asa ca il poti lua mereu dupa tine pentru mici retusuri;).

  Poi acestea fiind spuse,eu zic ca e bun il recomand tuturor fetelor care doresc sa isi salveze spatiul in geanta/portafard:))...sper ca va fost de folos acest review si sper ca v'am putut ajuta sa va formati o parere despre el.Va pup si ne citim la urmatoarea postare:*Byee!:*

6 comentarii:

  1. ieri l am folosit pt prima data,ca e favoritul prietenei mele.si e bun.imi place consistenta lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru review . Foarte interesant . Si eu am cearcane albastrui :)
    Pupicei.
    Te astept cu drag pe la mine .

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna interesant. Pacat ca eu n-am Essence in oras:(.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa apara cat mai multe standuri Essence,cat mai repede:) te pup:*

      Ștergere