sâmbătă, 5 mai 2012

My first LOTD:)

     Hello ladies:*!!

 Astazi vreau cu mare strangere de inima sa va arat un look creat de mine special pentru voi:).Am fost rugata de mai multe ori sa fac un look de machiaj,dar pana in momentul de fata am avut o oarecare retinere,nu stiu exact de ce.
 Nu sunt make-up artist,nu sunt cea mai talentata,dar imi doresc sa ajung undeva mai sus...si prin munca si multa practica poate voi reusi sa creez si eu look'uri cat mai frumoase si cat mai interesante pentru voi:*.
 Gata cu vorbaraiaa,si sa va arat ce look am reusit sa fac,sper sa nu va dezamageasca faptul ca nu ma pricep ff bine dar accept orice critica,sugestie,opinie atata timp cat este adresata intr'un mod decent si ca un sfat.
  Siii acum pozeleee:














 Am fost inspirata de primavara si de culorile liliacului(am un liliac ff frumos in curte,care m'a ajutat la crearea acestui look),am folosit nuante de mov si roz pal/pastel,pentru ca este culoarea de fard care mie mi se pare ca se potriveste perfect la ochii mei caprui/negrii(asta inafara de maro si culori neutre).Nu prea mai am idee ce sa spun exact:)),sper doar sa va placa:*.Va pup bye,bye!:*

P.S.:Asta ramane in urma mea,dupa ce fac un machiaj:))




10 comentarii:

  1. Sa ne spui si ce farduri ai folosit :)
    :* Timid ,dar imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place:*,am incercat sa creez ceva ''cuminte'',ceva de zi:D

      Ștergere
  2. Sfatul meu: Indrazneste mai mult !:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Un machiaj delicat, de primavara!
    Am si eu acea trusa Radiance, imi place la nebunie si o folosesc foarte des. Imi place nuanta de maron inclusa, este favorita mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb machiajul si ti se potriveste manusa. Astept cat mai multe ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos <3 e foarte primaveratic <3 ooo paleta radiance <3

    RăspundețiȘtergere