vineri, 4 mai 2012

Versatile Blogger Award

  Hello girls:*!!
 Am primit acum cateva zile un tag ff dragutz de la Flori,careia ii multumesc foarte mult,si pentru ca azi am mai mult timp m'am gandit sa il fac repede repejor:).
 Este foarte simplu,trebuie doar sa spun 7 lucruri despre mine,sper sa il cititi cu drag,in felul acesta aflati mai multe lucruri despre mine,nu?:*


1.Sunt nascuta in luna august,in ultima zii de vara,ceea ce inseamna ca sunt in zodia fecioara:)
2.Locuiesc in orasul Otopeni din judetul Ilfov,este un oras mic dar totusi modern si ff linistit.Imi iubesc orasul si nu cred ca as vrea sa locuiesc in alta parte<3.
3.Adooor sa merg la cumparaturi,e una din pasiunile vietii mele:)).Imi place sa ma plimb prin magazine,sa caut,sa cumpar,sa probez,sa testez etc.:))
4.Imi place ff mult sa fac sport,am facut handbal 1 an si tenis de camp intr'o vara,iar vara aceasta vreau sa ma apuc de inot:x!
5.Nu imi place dezordinea,o detest.In camera mea nu se gaseste un dulap in care sa nu fie ordine,am mostenit obsesia asta de la mama mea:)).
6.Locuiesc la casa,de aproape 2 ani.Pana acum 2 ani am locuit la bloc in zona centrala a orasului,eram aproape de orice:primarie,liceu,magazine,statie,parcuri etc.Acum locuiesc mai spre periferie ca sa zic asa,si am suferit ff mult timp pana sa ma acomodez cat de cat,pt ca nici in momentul de fata nu m'am acomodat in totalitate:(
7.Am un motanel,pe care il iubesc,il adooor,este sufletelul meu micutz:x.Adoor pisicutele,mi se par cele mai dragalase fiinte.ma rog imi mai plac si catelusi din rasa yorkshire terrier toy:x.

(aici era mai micutz)

(aici e la 4-5 luni)

(rasa aceasta de catelusi este preferata mea:x)

  Dau tag'ul mai departe tuturor fetelor care vor sa il faca:*
  Sper ca v'a placut si ca nu v'am plictisit.Va pup,bye bye!:*

2 comentarii:

  1. Cat de dragut este pisoiul! :X M-am indragostit de el ! Si eu sunt o mare iubitoare de pisicute, am 5 momentan si pe toate le iubesc la fel de mult. Imi plac si cainii, de orice rasa si dimensiune, dar preferatii mei raman cei de rasa comuna. Se ataseaza mult mai repede de om decat cei de rasa (unele rase au chiar aere de vedete :D).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum am sp si in postare,este sufletelul meu mic,nu stiu ce m'as face fara el<3!! si eu am un caine ff mare,este de rasa ogar combinat cu un ciobanesc,si este cel mai bland catel pe care l'am intalnit,intradevar cei de rasa mai comuna sunt mai blanzi:)

      Ștergere