joi, 10 mai 2012

Anunt!:*

     Heeey,girls!:*

 Astazi vreau sa va anunt ceva destul de important:).Din nefericire sau nu,in acest weekend plec intr'o mica excursie de relaxare impreuna cu parintii mei si cu cativa prieteni la Maramures!!yeyy<3!!
 Plec maine de diminteata pe la ora 6 si ma intorc luni seara,asta inseamna ca voi lipsi si 2 zile de la scoala,dar nu e problema:)).Ceea ce ma intristeaza esta ca nu voi mai putea scrie pe blog asa cum trebuie,dar totusi sper sa va mai pot saluta din cand in cand si postez cate ceva de pe telefon:).
 Deabea astept sa ajung acolo,am auzit ca este o zona absolut superba si tatal meu isi doreste de ff mult timp sa ajungem prin acele locuri.
Cam atat aveam sa va spun,o sa imi fie dor de micul meu bloguletz si de voi..dar totusi,nu o sa lipsesc ff mult.Dar mai este o micutza problema pt care nu cred ca voi mai avea asa de mult timp sa postez..din pacate a venit si perioada tezelor asa ca am extrem de mult de invatat:(..in orice caz o sa incerc sa imi impart timpul in asa fel incat sa pot scrie si pe blog si sa si pot invata:D
 Va pup si va mai astept pe la mine!!:*


XoXo,Alle:*

6 comentarii: