miercuri, 29 august 2012

I'm back!!!Little update+photos

     

     Bunaaa,frumoaseloooor!:*

 M'am intoors dupa o lungaaa perioada de absenta,v'a fost dor de minee!?:)),penru ca mie mi'a fost foarte dor de voi si de dragul meu bloguletz:x.
 Bun,poate va intrebati de ce am lipsit...poi am avut ff multe lucruri de facut:am renovat aproape toata casa,am fost plecata la tara 2 saptamani,am fost la mare,la munte si asta mi'a cam ocupat tot timpul.Desi am mai incercat sa postez de pe drum sau cand mai prindeam o ora liber,totusi m'am gandit ca de cat sa fac postari rapide si plictisitoare mai bine reincep activitatea serioasa dupa ce termin cu toata aglomeratia din ultima vreme,asa ca here i am cu forte proaspete si dornica de muncaaaa!!:x
 Ma gandeam sa va arat cateva poze cu mine din aceasta vacanta si de pe unde am mai umblat:)),vizionare placuta:*(sunt multicele:D)










-aceastea au fost facute la tara,unde un prieten ff bun s'a oferit sa imi faca niste poze iar eu cum sunt ff pasionata nu puteam sa il refuz:D-

 Urmatoarele sunt de la mare:*








 -app,am fost in staiunea Jupiter:D-

 Cam asta ar fii dragele mele,deabea astept sa ma apuc din nou serios de treaba si sper sa va placa ce voi posta in continuare.Va pup si va mai astept pe la mineee:*:*!

2 comentarii: