duminică, 8 iulie 2012

Review 2in1:)

    Buna frumoaseloooor!:*

  Astazi v'am pregatit un review mai diferit..am sa va vorbesc despre 2 produse in aceasi postare,asta pentru ca produsele sunt de la aceeasi firma:D
  Buun,sa trecem la produse.Ambele sunt de la Miss Sporty,si am fost rugata de catre o fata sa le fac un review,este vorba despre:Rimelul Pump up Booster si Pudra So Matte.
   
   *Incepem cu pudra:)








  Ce imi place la ea:
-ambalajul este destul de rezistent;
-are o cantitate convenabila de produs 9,4g;
-matifiaza tenul,este buna pentru tenurile grase;
-nu incarca tenul ff mult,eu de obicei nu o folosesc peste crema colorata pe care o port cel mai des pentru ca mi se pare ca totusi cam incarca putin tenul..dar folosita individual sau doar ca sa setezi un corector/anticearcan este buna;
-are o oglinda;
-dupa cum se poate obs si in poza este destul de translucida,desi a mea este in nuanta 02 medium;
-se gaseste in mai toate supermarket'urile;
-are valabilitate 30 de luni de la deschidere;
-nu are parfum;
-are un pret ff convenabil:eu am dat doar 13 lei pe ea.

  Ce nu imi place la ea:
-incarca putin tenul asa cum am specificat si mai sus;
-nu este ff rezistenta,mai mult de 2-3 pre nu rezista pe fata iar tenul incepe sa luceasca.

    *Sa trecem si la rimel:)



  Despre acest rimel v'am mai vorbit si AICI.In acest top se afla pe locul 3,acum usor usor se indreapta catre primul loc.
  
 Ce imi place la el:
-amabalajul este ff simpatic;
-gramajul este destul de mare pt un rimel,are 12 ml;
-ii ador periuta,este imensa cam cat ochiul meu;
-le confera genelor alungire si volum fara sa le incarce prea mult;
-promite pana la 15 ori mai mult volum;
-contine diferite substante care stimuleaza cresterea genelor;
-se gaseste in mai toate supermarket'urile ca si pudra;
-costa doar 10 sau 11 lei;

  Ce nu imi place la el:
-din cauza periutei ff mare reusesc mai tot timpul sa ma majesc pe tot ochiul sau chiar si pe nas:)),trebuie sa fiu ff atenta cand ma dau cu el;
-daca exagerezi cu straturile incepe sa incarce genele,ca orice rimel de altfel daca aplici mai mult de 2-3 straturi incepe sa iti incarce genele;

  Si acestea fiind spuse sper ca am reusit sa va ajut cu anumite informatii sau nelamuriri in legatura cu aceste doua produse.Va pup si va mai astept pe la mine,bye byee!:*:*

  


3 comentarii:

  1. Hei, am făcut un tag şi mi-ar plăcea dacă ai răspunde si tu,kisses. http://alexa-tips.blogspot.ro/2012/07/tag-6-produse-fara-care-n-as-putea-trai.html

    RăspundețiȘtergere
  2. mai convins am sa incerc si eu rimelul:)

    RăspundețiȘtergere