luni, 3 septembrie 2012

Cele mai purtate lucruri din aceasta varaaa:x

    Hellooo,frumoaselooor!:*

  M'am gandit sa preiau si eu acest tag pentru ca am inceput sa il vad pe cat mai multe blog'uri:D.In acest tag prezint cele mai iubite si purtate produse din aceasta vara.
  Un mic rezumat ale celor 3 luni de vara,hmmm....mi'a placut aceasta vara,am reusit sa ma relaxez mai mult in comparatie cu celelalte vacante de vara in care doar invatam,invatam si iar invatam:)).Chiar o sa imi lipseasca vara,s'a dus mult prea repede,iar acum cu trecerea ei Connect-r in sfarsit poate adormi:)).
  Cert este ca imi va fii dor de varaaaaa:(.Love you,dear summer:x!!

  Sa trecem si la produsele folosite,nu??:))

*Cel mai purtat parfum-cu siguranta Summer White de la Avon,miroase ff fresh perfect pentru varaaa:x


*Cel mai purtat produs pentru par-Heat-Protect Styling-Spray de la Syoss,protejeaza parul de temperaturi pana la 220 de grade Celsius si este ff bun:x.


*Cel mai purtat fond de ten-fond de ten nu am purtat in aceasta vara,dar a fost inlocuit cu succes de catre BBcream de la Garnier+Flormar full coverage concealer.



*Cel mai purtat blush-silky touch blush de la Essence a fost fruntas vara aceasta,eu roz subtil care merge de minune cu bronzul:x.


*Cel mai purtat rimel-The Falsies Volum'Express de la Maybelline:x.


 *Cel mai purtat produs pentru buze-au fost defapt 2 produse in cazul meu,si anume 2 rujuri de la Avon:Colortrend in nuanta Sparkle shine si TCL 24K Gold in nuanta Golden peach.


*Cea mai purtata oja-Le Vernis nail colour de la Chanel in nuanta 159 Fire,adoooor efectiv aceasta culoare si aceasta ojaa,incerc sa nu o mai folosesc asa de des de teama sa nu o termin dar nu ma pot abtine de cele mai multe ori:)).


*Cel mai purtat accesoriu-a fost o pereche de cercelusi cu trandafiri:x


*Cel mai purtat articol de imbracaminte-o fustita fff draga mie pe care am cumparat'o din Stradivarius.


*Cea mai purtata pereche de incaltaminte-niste sandalute albe cu floricele,foarte comode:x



  Si cam acesta ar fii tag'ul,mai era si cu ''cea mai purtata geanta'',dar eu nu prea port genti vara asa ca nu aveam ce sa va arat:D.Sper ca v'a placut si astept sa il vad la cat mai multe dintre voi.Va puuuuup:*:*!!

9 comentarii:

  1. Sunt curioasă să încerc rimelul de la Maybelline:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguti sunt cerceii ;x

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac rujurile,cel de la ColorTrend nu se strange pe buze?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine nu,este chiar ff ok si destul de hidratant:) nu rezista el prea mult,dar merge:D

      Ștergere
  4. Eu am purtat mult parfumul Summer White de la Avon.E usor si fresh.
    Te invit pe pagina mea la un concurs.Te pup
    http://tweetsome.blogspot.ro/2012/11/concurs-econatura.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Parfumul de la Avon îmi place și mie ! :)

    RăspundețiȘtergere